Change language

 

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Avbeställningsskydd?

Svar: Kajskjul 8 tillhandahåller inget avbeställningsskydd, köpt biljett återlöses inte. Om du önskar detta kan du boka din biljett via Ticketmaster som tillhandahåller avbeställningsskydd.

 


 

Hur ställer ni er till coronaviruset?

Svar: Vi följer regeringens beslut samt Folkhälsomyndighetens restriktioner och riktlinjer. Vid eventuella ändringar kommer våra gäster att meddelas via telefon eller mejl.

 


 

Får jag ersättning om jag fått coronavirus?

Svar: Om du som gäst är smittad och inte kan komma, utgår ingen ersättning om du inte har avbeställningsskydd.

 


 

Varför är min biljett dyrare än de på er hemsida?

Svar: Du har troligtvis köpt via något annat ombud än vårt eget. Tyvärr kan vi inte ansvara för biljetter köpta i andra hand.

 


 

Jag kan inte boka en specifika platser, kommer vi att få sitta tillsammans?

Svar: Så länge ni har bokat alla under samma bokningsnummer så hamnar ni per automatik tillsammans. Har ni gjort flera bokningar så måste ni meddela oss bokningsnumren så sätter vi er tillsammans. Kontakta oss senast måndagen samma vecka som evenemanget sker.

 


 
Vi är flera sällskap som har bokat biljetter i olika omgångar. Hur gör vi för att få sitta tillsammans?

Svar: Meddela bokningen på mejl bokning@kajskjul8.se eller kontakta oss på telefon 031-10 75 50 senast måndagen samma vecka som evenemanget sker. Se till att du har samtliga bokningsnummer när du ringer eller mejlar oss.

 


 
Vi är flera sällskap som har bokat biljetter i olika omgångar. Hur gör vi för att få sitta tillsammans?

Svar: Meddela bokningen på mail bokning@kajskjul8.se eller kontakta oss på telefon 031-10 75 50 senast måndagen samma vecka som ankomst. Se till att du har samtliga bokningsnummer när du ringer eller mailar oss.

 


 
Jag är allergisk hur meddelar jag det?

Svar: Meddela bokningen på mail bokning@kajskjul8.se eller kontakta oss på telefon 031-10 75 50 senast måndagen samma vecka som ankomst. Glöm inte att meddela ditt bokningsnummer.

 


 
Måste jag skriva ut mina biljetter eller räcker det att jag uppvisar dem i telefonen?

Svar: Generellt så räcker det att man visar upp dem i telefonen men till vissa konserter kan vi behöva en fysisk utskrift. Kika gärna på vad som gäller per föreställning/konsert.

 


 
Är lokalen anpassad för funktionshindrade?

Svar: Vår lokal är till viss del anpassad. Vi har inga trösklar och lokalen är öppen utan dörrar. Det finns en toalett för funktionshindrade och du får sitta på kortändan för mer utrymme. För att boka en sådan plats, kontakta bokningen på mail bokning@kajskjul8.se eller per telefon 031-10 75 50.

 


 
Kan jag köpa dryckespaket på plats?

Svar: Det går bra att köpa till dryckespaket på plats, men om ni förköper så har vi förberett för er och kan ge er bättre service. Du kan byta ut ett glas vin mot öl.

 

 


 
Jag kan inte köpa online, hur gör jag?

Svar: Du kan ringa oss eller köpa din biljett på Pusterviksbiljetter, Järntorgsgatan 12.

 

Missa inga erbjudanden

Starta en prenumeration på vårt nyhetsbrev och få förhandserbjudanden och nyheter direkt i din inkorg.

Angående corona-information om ditt besök hos oss

Flertalet av våra evenemang är i dagsläget flyttade till efter sommaren. Vi jobbar på för fullt för att hitta nya datum. När dessa väl är klara, kommer vi löpande att uppdatera vår hemsida och övriga kanaler. Ni som har bokade biljetter kommer vi kontakta via telefon eller mail inom kort. Som ni säkert förstår så är det många som kontaktar oss nu, så vår svarstid är dessvärre längre än vanligt.