Change language

 

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Vad gör jag om jag blir sjuk och inte kan komma?

Svar: Köpt biljett återlöses ej. Biljetten är inte personlig, så den går bra att sälja vidare. 

 


Jag kan inte boka specifika platser, kommer vi att få sitta tillsammans?

Svar: Ja om ni har samma bokningsnummer på samtliga biljetter.

 


Vi är flera sällskap som har bokat biljetter i olika omgångar. Hur gör vi för att få sitta tillsammans?

Svar: Meddela bokningen via mejl bokning@kajskjul8.se eller kontakta oss på telefon 031-10 75 50 senast måndagen samma vecka som evenemanget sker. Se till att du har samtliga bokningsnummer när du ringer eller mejlar oss.

 


Varför är min biljett dyrare än de på er hemsida?

Svar: Du har troligtvis köpt din biljett via en andrahands återförsäljare. 

 


Behöver jag en fysisk biljett?

Svar: Det går bra med både fysisk biljett och e-Biljett.

 


Hur meddelar jag en allergi?

Svar: Meddela bokningen på mail bokning@kajskjul8.se eller kontakta oss på telefon 031-10 75 50 senast måndagen samma vecka som ankomst. Glöm inte att meddela ditt bokningsnummer.

 


Är lokalen anpassad för rullstol?

Svar: Ja. För att boka en sådan plats, kontakta bokningen på mail bokning@kajskjul8.se eller per telefon 031-10 75 50.

 


Kan jag köpa dryckespaket på plats?

Svar: Nej, dessa förköps endast. 

 


Jag kan inte köpa online, hur gör jag?

Svar: Du kan alltid ringa oss på 031-107550 så hjälper vi dig att boka.

 

Missa inga erbjudanden

Starta en prenumeration på vårt nyhetsbrev och få förhandserbjudanden och nyheter direkt i din inkorg.